iklan

Followers

Pages

Wednesday, 27 July 2011

Cantiknya motor dia yanggggg....



"Amboiiiiii.... cantiknya motor dia tu yang!", kata aku pada hubby.

"Mahal daripada kereta ni mama!" balas hubby aku.

Pergh! Kalau dah mahal daripada kereta hubby, sah-sah lebih mahal daripada kereta kecik Kelisa aku tu. Siap boleh beli berbelas biji le lagi kereta macam aku tu. Tak mengapalah! Aku cuci mata aje boleh le.

Kalau ada duit banyak tu pun, aku dahulukan beli MPV je lah sebab anak aku ada 5 orang.


Dah rezeki dia atas usaha dia jugakan. Kalau kita nak lebih kenalah berusaha jugakan. Duit bukannya datang melayang. Kalau tak cari, mana nak datang rezeki tu.

Jom tengok Proton Saga FLX baru!!

5 comments:

jeBateja said...

akak nak ke motor tu....motor saya lagik lawa kak...hensem lagik....maskulin plak tu.....ahakz

Ct Aja said...

hi3, a'ah kan akak klu tak kumpul duit tak dtg bergolek...

fadhdeela said...

maintenance dia tinggi kak!! kawan deela ada pakai motobike nie amboii maintenance diaaa mengucap pjg!huhu

mas saari said...

husband saya pun bercita2 nak beli motor besar camtu! huhuhuhu..

not irene said...

saya suka dengar deruman enjin motor tu. nak beli memang la tak mampu kan. nak bawak 200kg tu lagi la tak larat kuderat ni. apa pon, motor laju memang best!!!