iklan

Followers

Pages

Wednesday 23 February 2011

Tak insaf lagi rupanya!

Rupanya tak insaf lagi insan blogger yang seorang ni. Kesian sungguh aku dengan dia ni. Ni lah kisahnya sebelum ni... Baca ni Tak rugi kalau anda jujur.

Pagi ni dia buat lagi.. tapi ayat ada tukar sikit la yang buat aku terfikir jugak... apa yang kau join? Aku tak buat contest pun.


Follower aku bukan ramai pun. Lagi pun angka 201 tu memang tak bergerak sejak semalam lagi. Nama dia pun tak ada dalam senarai follower aku. Aku bukan jenis yang suka nak canang nama orang, aib! Tak tahulah aku apa motif dia, tapi apa yang dia lakukan menimbulkan kesan negatif dalam masyarakat blogger.

Sudah-sudahlah buat perangai macam ni. Kena buat sticky note gamaknya utk topik ni.
Sendiri mau ingatlah... dah la mood aku semalam tak berapa best, ada pulak yg buat camni.

8 comments:

Fyqa said...

sy mcm penah nmpak je empunya blog tu klo tgk pic thumbnailnya...
saba ye kak...
:)

Hanis MY said...

ish2..pelik betul ka huhu hanis pun pernah kena tapi sekali je takde berulang blogger yg sama... semoga dia insaf..take care kak! semoga mood semakin baik ya!

Luqman Zakaria said...

arep dapat jugak yg nih!!

cam pelik je!!


arepnakbebel: Mak Dara 1st Giveaway (GA)
arepnakbebel: THIS IS MY STORY
arepnakbebel: HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA (10 mac 2011)

Hanis Azla said...

dia buat lg yer kak..

gadisBunga™ said...

salam singgah.

sebenarnya senang je nak detect org2 yang macam ni kan? hu~

Liza @ Adzriel AB said...

fyqa : tak salah lagi le..

Hanis MY : tak pe..hanis ada pengubat duka akak. ecehhh..

arep_lockermonth : betul sangat dah tu

Hanis Azla : dia suka visit blog akak ni kot samapai terlupa nak follow..he..he..

gadisBunga : memang senang pun tapi malas nak gaduh.

sw33tdarling said...

ada apa pada follower kalau manjang jer follow tapi tak berulang pun visit, tak gitu?

Liza @ Adzriel AB said...

sw33tdarling : tak pernah kisah kalau tak follow.. cuma jgn menipu.