iklan

Followers

Pages

Thursday 10 February 2011

Pencarian nak link semula berjaya

Aku sambung pencarian aku di facebook.

1. Aku jumpa dua nama yang sama ; ikut logik le kan.

2. Aku search lagi di google dengan nama di facebook tu ;
di facebook tu pun tak letak website dia juga.

3. Dapat satu nama yg sama dengan facebook, gambar pun sama.

4. Scroll blog tu ke bawah lagi... hah! Jumpa link Adzriel AB!

5. Oooo... memang ada 1 follower baru, muka macam sama ;
jenuh juga aku telek2 sebab kecik beno gambornya..
pakai nama lain pulak tu.
tak letak link dia juga ; lupa kot..

6. Link kat shoutmix tu letak salah pulak ; rindu blog lama kot.

7. So..pencarian aku kira berakhir la....

8. Aku linkkan dia di sini utk korang lawat2 ; Kedai Lulu.

9. Nak hantar komen, tak berfungsi betul pulak dah. Shoutmix pun tak ada...

10. Ha... ada order form. Hantam aje le ye.. aku tak hantar order, hantar komen je.

Buat Lulu, TQ add Adzriel AB... Lulu boleh nampak blog Lulu di Blog Niaga. So mana yang kurang, Insyaallah ditambahkan. Mana yang akak tersilap, maaf dipohonkan. Bertambah satu lagi kawan aku kat blog ni...Alhamdulillah!

4 comments:

Jey said...

rajinnya akak godek2 sumer tu.hu hu

Liza @ Adzriel AB said...

hafzan : dah tau citer sebenar barulah faham niatnya baik nak berkenalan. setakat mana yg boleh aje! tak bergerak ke mana pun. depan pc ni juga. he..he..

Hanis Azla said...

berjaya juga akhirnya yer..
tahniah.. rajin betul akak ni..

Liza @ Adzriel AB said...

hanis : usaha tangga kejayaan..he..he..