iklan

Followers

Pages

Friday, 18 February 2011

Blog kembar la..

Aku buka blog satu ni...lepas tu pergi blog Ben, jumpa pulak blog ni. Eh! Samalah... memang le banyak blog yang sama, tapi ini berturut pulak aku buka yang sama rupa... macam kembar pulak ye! Aku suka nama2 yang ada pada tajuk blog2 ni... semua mula huruf A, macam nama anak2 aku yg semua aku panggil dengan mula huruf A. Nama Ashaari tak ada ye... sory Ben! *(^_^)*.

Aku suka nama2 Anis, Adila, Aris, Aina, Aleeya! Ada lagi satu... Arissa!

Anis Adila Aris
Anak dara manis dengan entry yg manis2 belaka.
Buat aku tertarik nak baca 3-4 entry di blognya.
Lain kali akak datang lagi ye!



Love Aina and Aleeya
Seorang guru & ibu kepada si comel Aina & Aleeya.
Kisah anak2 yang mencuit hati, banyak tips berguna juga tau!

Eratkan talisilaturrahim.... jenguk2lah mereka..

3 comments:

rohaadam said...

thanks yer...free preview ni.blog pun ada kembar kan?hehehehehe

Adzriel AB said...

rohadam : akak teruja sebenarnya tengok blog kembar ni.

Anis Adila Aris said...

tue la template copy paste..
bnyak la blog yg kambar..hehe
btw tq kak :)