iklan

Followers

Pages

Wednesday, 23 February 2011

Wah! Dah semakin maju nampaknya!

Buka facebook pagi ni... ternampak berita ni. Kalau orang lain mungkin le aku tak perasan & tak kisah sangat. Tapi kalau dah orang yang rapat2 dengan aku ni, mesti le terujakan. Apa pun tahniah kerana anda maju setapak lagi. Teruskan usahamu & moga tabah menghadapi cabaran & dugaan.

Yang penting ada kejujuran, etika yg baik & tekun dalam melaksanakannya. Insyaallah, rezeki itu Allah yg tentukan.

Terima kasih juga pada semua yg menyokongnya!
Assalamualaikum... Alhamdulillah we have moving a step ahead by having our own domain. Asterisk Boutique can now be viewed at http://www.asteriskboutique.com/
Don't forget to bookmark us ya!
www.asteriskboutique.com

5 comments:

* ainul AB * said...

Thank u very much my beloved sister.. Mmuahhh... Mmuahhh... *(^_^)* Thx for ur support...
http://www.asteriskboutique.com

Adzriel AB said...

ainul : ni cium pipi kiri kanan ke? takpe...aku wakilkan kat anak2 aku bila kau bagi duit raya kat depa nanti. depa mesti kata..saaayyyaaaang makcu..he..he..

Hanis Azla said...

Alhamdulillah.. semoga bertambah2 maju perniagaan dan bertambah2 rezekinya..

sitiezahim said...

haha..bab duit raye yg tak tahan tuh..hihihi :P

Adzriel AB said...

sitiezahim : anak sedara ada 13 org tu.. kerumun le mak cu dia.

hanis azla : amin, kalau hanis nak bagitau akak je. mana yg area bangi tu senang. akak ambikkan je.