iklan

Followers

Pages

Friday, 11 February 2011

Entry mereng sikit!

Aku singgah jap kat blog adik aku ni bila tengok ada entry baru kat blog list. Baru je baca perenggan kedua, aku dah tersengih coz aku pernah sekali kat kepala... apa yg kat kepala?

Baca le..Curiosity is dangerous

Itu baru perenggan dua. Scroll lagi baca...nakal sungguh kau ni kan Ainul! Ingatkan aku je yang nakal kecik2 dulu!

Masuk bab yg ada gambar menara kat sebelah tu aku dah tak tahan gelak sampai anak aku tanya... "kenapa mama?". Aku bangun dari kerusi depan pc sambil gelak & layan Arif makan nugget. Pelik anak2 aku tengok... agaknya mama diaorang ni dah mereng kot gelak sorang2.

Aku ingat aku je yg penakut...rupanya kau pun penakut jugak!...Tobat le tak nak buat dah!

p/s : conclusionnya aku ada persamaan dgn Adrianna & ibu dia..ha..ha..!

8 comments:

arep_lockermonth said...

betul betul..curiosity memng bahaya! kadang2 nak sgt sgt tahu benda yang tak boleh tahu!!ermm..cmne tuh??

jom terjah entry pasal nurkasih the movie!!

http://www.arepnakbebel.com/2011/02/nurkasih-movie.html

ummiross said...

hehe ada persamaan,ke mana tumpahnya kuah klu tak ke nasi...

Azza Firza said...

hahaha, tuah anak, alahai, kelakar sungguh.

~ Kak Azz ~ said...

Mereng olok2 takpe.. Jangan mereng betul2 dah la.. hehehe..

Adzriel AB said...

bukan apa..teringatkan diri sendiri pun sama juga macam tu. sama pulak dgn anak sedara & adik sendiri.

Latifah said...

dah baca pasal curiosity tu...
=)
biasalah ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan...
uiii naik seram bila tengok benda tu jatuh... belum naik lagi.. huhu

* ainul AB * said...

Assalamualaikum kakakku yg comel,
Alahai... memang la tobat tamau naik dah benda alah tu :-P
Belum citer bab naik canopy walkway kat Taman Negara tu, jmbtnnya bersambung dari satu btg balak ke satu btg balak yg lain, sgtla tinggi. Gigih ku daki, ketaq lutut lastnya. Family kita gayatkah?? atau memang kita berdua aje ker?... haha...

Adzriel AB said...

Ainul : Wa'alaikumussalam. Gayat aku bukan le tahap teruk. Boleh lagi nak memanjat pokok, cuma tinggi melampau yg tak tahan. Rasa nak luruh jantung.