iklan

Followers

Pages

Friday, 18 February 2011

Tak boleh tahan! Cantik-cantik!

Patung seksi tanpa kepala menggayakan kain Chiffon yang lembut dan ringan. Kalau dibuat tudung pun aku suka sebab kainnya tak menyebabkan rasa panas dan yang paling penting ringan dan selesa. Ada banyak lagi corak-corak bunga yang menarik.

Bukan kain ela aje... shawl pun ada. Ada sesiapa yang rajin nak melilit? Siapa kata susah pakai tudung ni? Senang aje! Pakai satu brooch aje kat dagu dah cukup. Aku pernah tengok ada yang pakai shawl ni tanpa brooch dan aku cuba buat...menjadi! Mana ada panas, tak payah sterika pun!

Ini tudung design baru, aku tak ingatlah namanya tapi memang comellah. Ada banyak color lagi!
Macam serupa tapi tak sama

Pendant shawl pulak..

Inilah tudung Chiffon opel silk. Bunga-bunganya timbul..

Ini pun Chiffon juga, jenis pelangi abstrak sikit
Ishh... design ni pulak, sorry le..aku tak ingatle nama dia

Korang dah nampakkan kat mana nak dapatkan tudung-tudung ni...
So boleh le jenguk Butik Maya ni : Asterisk Boutique

Mesti rambang mata nanti sebab ada banyaaaaakkkkk sangat pilihan kat situ.
Aku pun gila dibuatnya!!!
Hubby aku tanya "Berapa banyak tudung nak beli ni mama?"

"Tak boleh tahanlah yang...tudungnya cantik-cantik sangat!"

2 comments:

Kujie said...

hehehe.... nafsu kita , kan

apa lagi pompuan..tapi kadang2 cakap je cantik...nak itu nak ini

bila dah campur tolak, darab bahagi..tak pun terbeli

Adzriel AB said...

kak jie : tak jadi bila status dompet tak izinkan ..he..he..