iklan

Followers

Pages

Wednesday 9 February 2011

Jalan-jalan cari makan!


Nampaknya tag My Favorite Blog dari blog Dapur Tanpa Sempadan (DTS) berkembang agak pesat. Dari blog DTS aku meronda satu persatu yang aku mulakan dari blog Kak Ummi di Home Sweet Home .

Kemudian aku pergi ke blog Hana Family, Bisous A'Toi, Borak Kosong, dan... jeng..jeng! Blog Ben Ashaari, ini hari2 aku jengah. Aku confident dia tak akan buat tag ni. Ada banyak yang dia nak tag juga. Apatah lagi sedang sibuk dengan GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI.

Aku rasalah, kalau korang pergi jenguk tiap-tiap blog tu ada yang akan rasa lapar semacam je. Semua yang aku nampak sedap-sedap belaka. He..he... dari tak reti memasak, rasa macam nak try le pulak.

Nama tag pun My Favorite Blog, dah tentu blog2 yg diaorang tag tu antara yg best2 belaka. Memang lekalah aku menatap gambar makanan hari ni. Adalah 3 ke 4 blog yg aku dah add di Blog List Selera aku. Ada banyak lagi tu, nanti pulaklah aku add.

2 comments:

K.Nor said...

assalam adzriel.. di sini bermulanya award my favorite blog tu ya.. mekasih ya.. dan mekasih juga sbb sudi linkkan secubitgaram kat blog list tu :)

Liza @ Adzriel AB said...

salam...kak nor. TQ sgt coz sudi singgah blog saya yg tak seberapa ni.