iklan

Followers

Pages

Saturday, 5 February 2011

Mee udang Tanjung Piandang

Mee udang yg penuh udang! Baru betul!

Amboi... blog Adzriel AB buat resepi pulak ke? Ooo... tidaklah. Aku tau masak utk diri sendiri & keluarga aku je. Kalau nak sedap, aku ajak le hubby aku makan kat luar aje lah. Kecuali mood baik... Memasak...buat je!

Sedapnya hubby & anak2 makan mee udang. Siap order ABC lagi tu..

Menikmati mee udang di Ban Pecah, Tanjung Piandang. Ada banyak gerai makan kat sana...pilih je lah nak mee udang yg mana. Hubby kata RM7.00 sepinggan mee udang...memang mewah dgn udang. Kenali Ban Pecah, Tanjung Piandang di sini!

Mana Tanjung Piandang ni? Kat Perak le.... search kat google. Insyaallah boleh jumpa. Satu tempat lagi yg aku pernah nampak kat TV3 beberapa tahun yg lalu pun terkenal dgn mee udang yg. hanya nampak udang je di Kuala Sepetang. Mee nya tersorok kat bawah.

2 comments:

ZWAN SABRI said...

Sebelum ni zwan penah makan mee udang kat Kuala Sepetang..
Tanjung Piandang belom lagi.. ;)

Adzriel AB said...

zwan : lokasi yg samalah tu. saya pun tak pernah juga.