iklan

Followers

Pages

Thursday 10 February 2011

Nanti link balik ye! Mmmm...

Yang berkenaan, linknya macam betul...tapi tak boleh access le...! Cuba check semula apa yang tak kena.

1. Aku check follower, nombor tak berubah.
2. Bila check overall nama follower, jumpa satu nama sama.
3. Nama sama tapi tak letak pun blog dia.
4. Blog yg dia follow pun tak ada yg sama dgn link sini.
5. Bila klik --> Blogger : Blog not found.
6. Search internet - jenuh le letak macam2 keyword.
Aku jumpa tapi masih Blogger : Blog not found.
7. Musykil : Follow ke? Benar bagai di kata?
8. ..nnt link blk ye..

Ada sorang lagi yang jengah shoutmix kedua-dua blog aku pukul 7.19 am & 7.20 am. Kalau di sini mungkin aku tak perasan sebab tengok counter dah ada 10 visitor. Tapi kenapa counter di blog aku yang satu lagi sama aje ; kesian, counter tunjuk nombor 1 je. Betul ke dia ada datang?

Kalau nak berkenalan atau menambah sahabat blogger, buatlah cara yang jujur. Serupa macam kita buat kenduri le, kawan kita kata dia datang. Tapi rasanya tak nampak pun kelibat dia kat kenduri tu. Ohh...aku tak perasan kot. Maaflah kalau aku tersilap!

1 comment:

Hanis Azla said...

selalu juga kena macam tu.. mcm2 org mcm2 ragam kan kak..