iklan

Followers

Pages

Saturday, 12 February 2011

Soley-soley! Anak2 pun ikut!

Malam tadi entah yg ke berapa kali anak2 aku ulang tengok CD cerita hantu Kak Limah balik rumah. Petang ni depa ulang lagi sampailah satu part ni depan rewind dan ulang berkali-kali. Lepas tu depa gelak ramai2 sambil mempengaruhi si baby Arif.



Macam2 le korang ni... depa ikut nyanyi sekali pulak tu! He..he..

9 comments:

-Sara- said...

ahahah, mmg kelakar giler mse part dorg nyanyi soley2 ni kak! hehe :D

Adzriel AB said...

sara : till now depa still continue.. he..he.. tak jemu diaorang.

Hanis Azla said...

ha..ha.. mmg kelakar bab tu kan kak.. anak2 saya pun dok mengikut jgk.. samalah juga dgn lagu enjet2 semut tu.. sejak mlm smlm mmg semua melangut depan tv tgk hantu kak limah kat astro first..

Adzriel AB said...

hanis : yg part lari tu pun sakan budak2 ni gelak.

So Shy Lady said...

salam knal adzriel,

heheh...sy t.pnh tngok cite ni huhuhu ktinggaln kretapi kan

Anati Soki said...

wahahahahaah.. anat suka part ... "siapa yang seuju!!! angkat tgn mcm saye"..
wakakaka.. part tuh mmg anat gelak guling2.. seyes cita nih mmg best!

optionshift3 said...

anak lelaki den yang umoq 2 tahun pun layan...kira boleh la cerita nie...

ezany said...

keh keh mmg kelakar.. soley soley..

Adzriel AB said...

optionshift3 : memang terhibur tengok baby dancing..he..he..

ezany : budak2 suka. tak putus2 diajuknya.