iklan

Followers

Pages

Monday, 21 February 2011

Mesti cikgu pun suka lukisan ni


Cantik-cantik designnya. Setiap satu guna dua warna saja kalau basenya putih. Buat lukisan corak batik begini boleh juga dapat A ni. Mesti cikgu suka.

Inilah corak batik Sarawak namanya. Kalau kita bingkaikan cantik-cantik dan gantung pada dinding memang menghasilkan satu pemandangan yang sangat cantik. Letak di ruang tamu pun ok, susun bingkai kecil-kecil di dinding tangga pun menarik. Apa kata letak di dinding kepala katil.

Itu idea yang terlintas di minda aku. Lain pula kalau di Galeri Salam Borneo ni.
Ada banyak lagi design yang cantik-cantik.

Jom ke Galeri Salam Borneo

9 comments:

Wan Fakhrul Rin said...

Wuish! Satu lagi tu.. Jeng3 :D

Adzriel AB said...

Wan Fakhrul Rin : uikkk... apa yg satu lagi? entry b4 nak ke bangi jap ni.. he..he..

bunga said...

cantik la..

Hanis Azla said...

cantik kan batik sarawak ni..

ummiross said...

hik3x, macam pernah tengok je kain tu..
Begitu rupanya pandangan orang seni ya, kreatif dan diluar jangkaan, memang buat hiasan pun cantikkan..

Tq so much Adzriel...

fadhdeela said...

suka warna pink tu!! :D cantekkk

Meh singgah: Tuala Wanita Punca Barah Pangkal Rahim??

Adzriel AB said...

bunga : boleh le ambil satu buat koleksi peribadi..he..he..

ummiross : seronok share info barang cantik ni. manalah tahu kalau2 ada yg terpikat.

Hanis Azla : bila di letak di tempat yg sesuai memanglah cantik sangat.

Fadheela : apa lagi..call lah akak..he..he..

iftitah_ihsan said...

cantek2! nak 1 . teehee..

nak mnx tolg ckit :)

im join contest in FB. plis vote for me
1st step : http://www.facebook.com/pages/Syikeen_fasyenista/177810405572203

2nd step : http://www.facebook.com/photo.php?fbid=195206583832585&set=a.191508180869092.49402.177810405572203
tq :)

Adzriel AB said...

iftitah_ihsan : kalau cantik boleh le pilih satu...he..hee..
Insyaallah, nanti akak vote.