iklan

Followers

Pages

Thursday, 10 February 2011

Modelku yang cilik lagi petah

Model aku yang diimport dari Subang Bestari ; yang sedang petah bercakap sekarang ni, bakal mengikut jejak ibunya jadi debater bila besar nanti! He..he..

Sumber inspirasi ibu & ayah kerana anak-anak itu membahagiakan.

Kitalah yang mencorakkannya...sayang Adrianna dari acik!

11 comments:

Hanis MY said...

comelnyaa model cilik ni...rambut kerinting...

ummiross said...

cutenya model tuu, i like...

YanaMIB said...

bdk kecik klu dh petah berckp letih kn nk lyn..hehe..

mcm pelakon dlm movie curly sue la si cilik tu..comel!^_^

Fairus Bin Mamat said...

LEH BUAT MENANTU.. :)

miss fatihah said...

ada kazen rmbut kerinting.dia pon comel jugak!hehe

GreenAppleKu.com said...

Follower no. 136, tq for komen..jom poco-poco kat rumah..anak2 blh join sekali.. ;)

Adzriel AB said...

Hanis MY : Original keriting pusar ala rambut palsu hakim.

ummiross : cute & bijak tu ummi.

GreenAppleKu.com : TQ follow kak... eh..rumah kat mana tu? mcm iye je nak datang.

Adzriel AB said...

miss fatihah : budak2 sememangnya comel.. mak budak comel ke? he..he..

Adzriel AB said...

Fairus : baru nak tadika tu..he..he..

YanaMIB : Cuba yana letak gambar yana masa kecik, mesti comel lah..

* ainul AB * said...

hehe... Adrianna sekarang ni dah tersangatlah montel :-)

Adzriel AB said...

ainul : mana gambar bertudungnya. sory cilok gambar ni kat fb. suka posing spontan dia. kelakar tengok spec separuh jalan.