iklan

Followers

Pages

Friday 18 February 2011

Thank you DaddyDian

Inilah follower aku yang ke 185. Apa yang specialnya dengan yang ke 185 ye...biasa aje!

.
.
.
.
Dia follow blog aku semalam & tinggalkan komen

.
.
.

Memang aku tau lah dia sebab aku dengan dia je yang sedang online.
Dia tinggalkan jejak yang jelas di komen.

Dia bagi aku 2 nombor yang cantik... Serentak!
Visitor ke 100 hasil entry Graf saham aku naik hari ni
dan view page aku yang ke 6633!


Terima kasih DaddyDian!!

total visit blog aku semalam : 110
TQ semua, TQ Ben Ashaari!

Lepas ni nak tunggu no 6962 pulak...plate Kelisa aku tu!

4 comments:

daddydian said...

wahh... saya dpt kredit disini! hehe.. thank u too!
no 6633 tu mmg cantik... kalo 6688 lagi dasyaatttt , coz it my car plet no.. ;)

Liza @ Adzriel AB said...

DaddyDian : alamak ..no 6688 dah terlepaslah. pagi tadi agaknya.

sekamar rindu said...

salam...

hebat........dadyDian tuuu

Liza @ Adzriel AB said...

sekamar rindu pun hebat...hari2 up-date.