iklan

Followers

Pages

Tuesday 8 February 2011

Entry meleret-leret

Bila asyik buat entry je, rasa macam dah makin meleret pulak dalam satu entry ni. Itu bila aku dah lupa dirilah tu. Aku tak nak buat entry panjang-panjang. Letih nak baca! Bukan mengata orang, aku sendiri yang begitu bila pergi ke blog orang lain.

Bila dah panjang sangat, aku baca point-point penting je. Kecuali kalau entry tu benar-benar menarik perhatian aku macam entry-entry di blog Cikgu Dahlia dan blog Kak Jie. Berjam-jam aku lepak kat blog diaorang. Blog Ben pun aku baca bila ada entry baru je... memang ada setiap sejam pun! Begitu juga blog-blog dalam favorite aku!

Agaknya dah tersimpan lama sangat minat menulis (menaip sebenarnya) aku ni. Cuma nak guna bahasa ala-ala cerpen tu memang agak kureng. Begini-begini ajelah!

Terima kasih pada yang sudi lepak lama di blog aku. Mana yang lepak sekejap pun terima kasih juga... bagi aku semuanya tetamu aku! Terima kasih juga pada pelawat setia aku, hari-hari depa jenguk aku kat sini ; Hanis & Ummiross!

13 comments:

Anati Soki said...

wa!!! rajin blogwalk!! bagus la kamu!

Liza @ Adzriel AB said...

anat yg rajin dtg blog akak ni.. TQ dear!

Azah Rahaman said...

azza ada, yeyeye, azza ada, mekaseh akk sayangs !

Hanis Azla said...

wah.. nama naik lagi.. tq to akak juga sbb selalu sudi singgah dan komen di blog saya.. saya ni kan suka membaca.. jdnya panjang ke pendek ke entry org saya hadap juga.. he..he.. byk betul entry akak skrg yer.. sampai tak terkejar dibuatnya.. baguslah akak ni..

Liza @ Adzriel AB said...

azza : hey...dah online. baru tadi lalu sepakat indah ..he..he..

hanis : kalau dah enjoy menulis, memang ada je idea. boleh lupa diri.

Jey said...

sama-sama.he he

Liza @ Adzriel AB said...

hafzan : sarah tu nama mak akak tau . cuba search googke sharrah sulaiman.

ghost said...

kalau menarik memang akan habiskan membaca biar panjang berjela.

Liza @ Adzriel AB said...

ghost writer : kalau best memang leka!

ummiross said...

Syukran jazilan ya ukhti, naik lagi nama ummiross kat sini.
Ummiross memang suka ke sini, selalu update,memang tabik lah Adzriel, banyaknya idea menulis...pendek tapi tetap menarik

Liza @ Adzriel AB said...

ummiross : ish..ish.. nak meleleh air mata terharu ni!

Asri Alam said...

sesekali bila cuba mengenali rakan blogger baru tpaksa jgk baca yg meleret2 sbb nak fahami kot2 isi dia ada yg menarik

Liza @ Adzriel AB said...

sasa : kadang2 melalui isi & gaya bahasa mencerminkan isi hati & karektor seseorang.