iklan

Followers

Pages

Friday 18 February 2011

SAYA JOIN BLOGLIST YUYU ZULAIKHA

Klik Jom Join Bloglist Yuyu Zulaikha


Si cilik Yuyu ajak join blog list dia.
Aku suka!
Tak padan dengan cilik tapi berjiwa besar.
Tak jemu baca blog Yuyu dengan keletahnya yang ceria.
Ideanya berbakul-bakul
Jiwa gadisnya sensitif namun tabah menghadapi dugaan.
Seorang yang berfikiran positif dan jelas
bijak mengatur bicara yang berisi.
Semuanya aku andaikan dari isi blognya.
Itu pendapat aku, orang lain aku tak pasti.

Teruskan Yuyu Zulaikha
Moga kami turut merasa getaran ceria darimu!!

4 comments:

TAYAR PANCIT said...

hai saye da follow awak,follow saye balik :) http://tayarpancit.blogspot.com/2011/02/mesti-bacaultras-oh-ultrasapalah.html

Pemilik secebis said...

kite join jugak..
dr blog yuyu ni..
jom ke blog kite pulak..

Kisah Sufi said...

salam..
from blog cik yuyu manis..
=)

Anonymous said...

Salam terjah dari blog YZ =)