iklan

Followers

Pages

Friday 4 February 2011

Blog Favorite Mat Gebu (DTS)


Terima kasih pada Mat Gebu dari Dapur Tanpa Sempadan atas kesudiannya menerima tag My Favorite Blog yang aku anjurkan.


Bagi para blogger lama tentu sudah mengenali Dapur Tanpa Sempadan yang penuh dengan resepi-resepi yang sangat menyelerakan tetapi mudah untuk disediakan. Teringat aku pada masakan mak aku... Iras2 gaya Mat Gebu.

Jom sama2 kita jenguk apakah 5 blog lain yang menjadi favorite Mat Gebu hingga aku sendiri teruja benar menjadi follower mereka. Rugi kalau korang semua tak jenguk! Memang best! Patut pun jadi favorite Mat Gebu...

2 comments:

miss lollipop said...

sy mengetag awk utk stu give away contest...hrp awk x mrh^^

http://anysdlah.blogspot.com/2011/02/give-away-fifyjammieasbim.html

law ajin, join ea..? :)

Liza @ Adzriel AB said...

sTory oF mE : ish!..tak de sebab nak marah. seronok2 je... harap saya dapat memenuhinya. Bukanlah busy berblog, cuma busy dgn anak2 je. Insyaallah, saya usahakan.