iklan

Followers

Pages

Monday 14 February 2011

Surat untuk mama

Agak lewat aku sampai rumah hari ni. Aishah ada tusyen hari ni di sekolahnya, pukul 3.30 petang baru habis. Tapi aku lewat tiba dalam pukul 4 petang. Lansung aku bawa dia makan di Restoran Yati Percik di Seksyen 8, Bandar Baru Bangi.

Aku call hubby mengadu pasal kereta aku yg sejak akhir2 ni kadang-kala bergegar bila masuk gear 1. Clutch plate NG agaknya, itu yg hubby kata. Dia cadangkan aku pergi check kat bengkel abang Budin berhampiran Darul Syifa. Aku pun terus ke sana selepas selesai makan.

Aku beritahu abang Budin masalah kereta aku ni. 7 tahun aku bawa kereta ni, bila ada yg tak kena memang aku sangat terasa. 7 tahun sangat berjasa & tak mengada-ngada kereta Kelisa aku yg diberi nama 'Nur Syafikah'..he..he.. Asyikin yg bagi nama tu.

Abang Budin test drive kereta aku. Betullah tu, clutch plate NG. Alamak! Maunya 2 hari kat bengkel sebab nak kena buka enjin jugak. Kena set masa lain le dulu.

Aku terus balik Bandar Seri Putra & singgah ambil Arif di rumah pengasuhnya dulu.

Tiba-tiba Asyikin bagi aku kertas ni. He..he.. ada2 je Asyikin ni!



Aku pun buka surat tu.....
.
.
.
he..he.. ada aje style dia nak bagi surat kat mamanya!


Klik le gambar nak bagi nampak jelas!

Ooooo..... apa ye usul aku nak tulis kali ni? Thinking!

4 comments:

FadhDeela said...

comel la anak akak wat surat mcm tu..hihi
kete mcm2 la ragamnyer..sama la ngan kete deela!! bln nie stress giler bile pikir pasal kete..huhu

meh singgah: Pavilian..NZ Cafe..KLCC!!

ummiross said...

SALAM MAULIDUR RASUL...

Ooh surat jemputan PIBG rupanya...

farah fauzi said...

so sweet...

Liza @ Adzriel AB said...

deela : Asyikin tu memang suka melukis bear kecik dia tu.
kete akak tu jarang buat hal. tu sebab dah nak expired le clutch plate dia.

ummiross : selamat meraikan maulidur rasul juga buat ummiross.

farah fauzi : itulahkan..tersenyum bila akak terima surat ni dari dia.