iklan

Followers

Pages

Wednesday, 16 February 2011

Main sorok-sorok pulak

Amboi...tersengih ye kat bawah tu!

Macam ni lah dia main. Bila dah masuk bawah tu tak reti nak keluar pulak. Menjerit panggil mama! Hai Arif! Punya banyak ruang nak main, di situ yang kau suka nak oii.. Patutlah aku cari "mana Arif?" Panik juga bila si kecik ni hilang dari pandangan.

Macam2 berlaku sekarang bila tiba-tiba aje anak kecil hilang dari pandangan. Takut aku!

6 comments:

Black_roses92 said...

haha..muat pulak la dia maen bwh tu..

Black_roses92 said...

haha..muat pulak la dia maen bwh tu..

sya said...

comrynyer!!!:)

K.Nor said...

comelnyer! mmg anak kecik suka main sembunyi bawah sofa sama cam anak2 k.nor masa kecik gak :)

Adzriel AB said...

Black_roses92 : bila nak keluar kepalanya terhantuk. saja nak main cak tu.

sya : bak kata anak akak Azri. 9 tahun ;semua baby kat dunia ni comel2. termasuk baby sya nanti. he..he..

Kak Nor : itulah, abg dia pulak yg panik kata adik bawah kerusi. yg adik tersengih je..

nur said...

comel je nyorok kat situ..
Jemput ke:ALL IN ONE