iklan

Followers

Pages

Wednesday 29 June 2011

Selamat hari jadi wahai sahabat!


Melelehhhh... coklatnya!

Hari ini 29 Jun 2011 adalah hari jadi dua orang teman aku. Seorang teman yang aku kenali melalui blog, dan seorang lagi teman semasa di alam persekolahan hingga kini.

Selamat hari jadi buat Tim dari blog mama tims n kids. Moga sihat sejahtera selalu dan gembira sentiasa bersama keluarga tercinta. Kisahnya ke London semasa cuti sekolah kelmarin masih belum habis hingga part 4 sekarang ni. Jealousnya aku dapat jalan-jalan sampai ke London. Ha..ha.. jenuhlah Tim melayan keempat-empat puteranya. Yang kecil pun masih nak berdukung.

Walaupun hanya mengenali Tim di maya blog, tetapi dia tetap dekat di hati aku yang selalu mesra di facebook aku. Sayang Tim!

Juga selamat hari ulang tahun yang ke 38 buat teman aku dulu, kini dan selamanya ; Siti Noor Ahmad atau panggilan manjanya Noy! Teman sejak aku tingkatan 1 hingga 5 dan yang bestnya sekarang jumpa semula sama-sama tinggal di Bandar Seri Putra juga. Bukan setakat teman sama sekolah atau sama asrama saja tetapi teman yang adakalanya menangis dan ketawa bersama. Teman yang sering aku jadikan rujukan untuk mendapatkan pandangan dan nasihat hingga kini.

Aku yakin, anak muridnya pun tentu ramai yang sayang padanya ; pensyarah di KUIS. Sifatnya agak tegas tetapi selamba dan boleh juga bergurau. Mungkin Cik Bulat, Jamaluddin Abu Bakar,Wan Fkhrul Rin mungkin kenal agaknya.

Buat Noy, moga persahabatan kita berkekalan. Moga kau sentiasa sihat dan aku sayang kau yang banyak memberi semangat pada aku.

7 comments:

Ir. Jamal said...

Wah..header baru nampak..hehe

ummiross said...

Selamat hari lahir kepada kedua2nya

Sedapnya kek tu..

tim_fs said...

kak liza....tima kasih kak....terharu saya kak,siap buat entri lagi..

Eye_nee said...

Hepi Besday utk both of them....

Unknown said...

entry hari jadi yang sedap..
sebab ada gambar sedap tu..
heheh/..
telan air liur saya tengok..

scya lollita said...

perghhhhhhhhhhh melelehhhhh !

anismelon said...

sedap nye..sedapnye..wat kat anis leh..10 jul..heheh..:p