iklan

Followers

Pages

Thursday 14 April 2011

Lens@ Jingg@ : Dari penjuru ini



Anak muda ni pun dah terjah blog kak Dinas untuk menyertai segmen kelima aku. Tersengih katanya bila baca entry kak Dinas yang satu tu. Kak Dinas memang cikgu yang sempoi tapi tegas tu tetaplah ada.

Dalam lambat-lambat pun sempat dia siapkan entry untuk segmen tu, sampai mendorong aku mengadakan contest yang tak sampai 10 minit dah ada pemenangnya. Hadiah pun dengan pantasnya dah masuk ke akaun pemenang. Hafzan Sarah cuma lewat 15 minit aje dari LilyGrynnyang menang.

Aduhai! Tergelak aku sorang-sorang! Itulah seronok bila berblog ni. Ramai kawan-kawan yang boleh nak share kegembiraan, ilmu tentang kehidupan dan sebagainya.

Okeh! Balik pada entry anak muda nan hensem ni. Pun lawak juga entry kak Dinas yang jadi pilihannya... Jom terjah link :

5 comments:

PinKy MoMMa said...

assalamualaikum sis ;)
im ur 420 followers..

entry utk kamu..

http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/04/pinky-momma-dlu-seorang-pencuri.html

manueng said...

aiseh...ensem ke? nak g senyum depan cermin jap...haha =p


terima kasih kak liza =)

ummiross said...

tumpang seronok...

LilyGrynn said...

Alahai Kak Liza...
Apa guna jadi pengujung hari-hari kat sini kalau pick up lambat? Saya dah nak khatam tau entries kat sini setakat pasal manueng tu, no hal ler...dah ingat dalam kepala. Keh, keh, keh... Saya ni tengah mabuk ketawa tu yang suka merapu meraban. Tengahari sikit nanti, penyakit datang, saya senyaplah sekejap...

Hanis Azla said...

baguslah akak ni.. rajin update entry.. rajin buat segmen.. dan paling best rajin sgt promote kwn2.. bangga sgt dpt kwn mcm akak..