iklan

Followers

Pages

Wednesday, 13 April 2011

Kau buatku menangis


Mak duduk antara aku dan adik aku

Tiba-tiba hati aku sebak. Tak semena-mena air mata aku mengalir bila baca entry adik aku ni. Satu-satunya adik yang aku ada di dunia ini. Nasib kita sama tapi tak serupa.

Bacalah entry adik aku ni..


Nantilah aku komen entry dia ni. Nak keluar pergi ambil Aishah balik sekolah dah ni...

5 comments:

Asterisk Boutique Administrator said...

hikhikhik... kisah kak ija pun sadis... citerla...

nak pegi stor belakang la, nak menangis... (yo yo oii aje...)

Hanis Azla said...

mmg sedihlah kak.. itulah pengorbanan namanya kan.. at least dpt membahagiakan hati org tua kita.. itu sudah lebih dari baik..

Puan Kutu said...

anggap jer setakat tu rezeki kita,mmg ssh nk terima tapi kadang2 kita perlu berkorban..

diana said...

adik kandung ke??
nak baca la ni..:p

ir yien 9897 said...

mak kak liza yerh yg tengah tue..

muka macam nenek yien :)