iklan

Followers

Pages

Friday, 15 April 2011

Wani nak jadi menteri ke?

Eh! Eh! Terpikat pulak aku dengan header adik ni. Kecil molek tapi kemain lagi gambornya. Memang mengalahkan menteri wanita laa...

Inilah Wani, seorang ibu yang cilik aje gayanya tetapi semangatnya kental. Suara pun lantang juga tu. Tahniah Wani! Kak Liza tumpang happy dengan pencapaian Wani sekarang. Jom jenguk-jenguk :

8 comments:

faisal said...

nak jadi menteri boleh tapi biarla amanah..jangan KORUPSI..

http://faisalapardi.com/

Aku Ibu Muda said...

haha..terkejut tadi belek2 dashboard tetiba ada org kata menteri kan.....hihii

kak liza jgn tatau, cita2 masa darjah 2: nak jadi perdana menteri wanita malaysia yg pertama...wakakaka

SiS NaD said...

SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... DaTaNG TeRJaH DaRi BLoG aBG BeN... NaK KoTaKaN JaNJi TuK ZiaRaH RaKaN2 BLoGGeRS!~ (^_____^)V

JoM MeRiaHKaN DooNia BLoG MaLaYSia!~ (^_____^)V

P/S : WaNi aDeR CiRi2 KPiMPiNaN... :D

HAZWAN17 said...

jom terjah sana....
ramai skrg erk ibu-ibu yang berblogging

Hanis Azla said...

selalu admire pada org yang nampak punya semangat kental macam ni.. mcm akak jugalah..

fadhdeela said...

kecik jer org nyer..comeyy!! :P

meh sini: Tanda - tanda Hari Kiamat!!

Aku Ibu Muda said...

HAZWAN17..ibu2 sekarang moden2..kan kak liza...ahaha

alongxp said...

alamak aih...isteri org lak...br nk berkenalan ngan lebih lanjut,tgk comel je...hahaha...