iklan

Followers

Pages

Saturday, 9 April 2011

Yang mana satu pilihan anak tekak...

Solomolo buat segmen. Sapa nak join kena cepat sebab tutup tengah malam ni.
Klik SINI untuk join

Aku nak jawap soalan pasal makan dulu ni :

1. korang suka ayam goreng mekdi ke ayam goreng kentaki ???
pilih salah satu dan mengapa...
Kentaki le sebab resepi rahsia dia sedap

2. bape ketul ayam goreng korang bole abeskan dalam satu masa ???
Dua cukup le kot

3. kat mana korang selalu menikmati ayam goreng pilihan hati...
Kat kentaki le..he..he..

5 comments:

solo molo said...

thanks kak sebab sudi join...

Meera Aziz said...

meera x phmla knp bloggers wt segmen. untuk apa ek?? still curious sampai skrg

dyea irdina said...

mmg kentaki punya tak terlawan kan..dia punya rempah n lembutnya n rasanya...tak de la yg tak suka

Puan Kutu said...

ayam mekdi tak sedap kan..

puanbee said...

sama lah kita suka kentaki , wee dtg dr blog solo molo!!