iklan

Followers

Pages

Thursday, 14 April 2011

Emosi itu penting

Petang ni aku dok baca entry diaorang ni hal emosi je. Dan semuanya biasalah... perempuan. Biasalahkan, wanita dan emosi tidak dapat dipisahkan. Emosi penting terutama untuk penyanyi-penyanyi AF, Mentor dan mana-manalahkan. Nanti pendengar tak rasa perasaan dalam lagu tu.

Apa kata mereka :



p/s : yang aku tahu entry-entry aku banyak yang emo kot?

17 comments:

Eyrique Ettiqaz. said...

x payah emo2.relaks suda.hehe

Sofya said...

emosi kena ada juga kena kawal..

Ayuni said...

hikhik, jgn ader yg mengutuk org dhlah...

Puan Kutu said...

emo ok jer kak selagi pandai kawal..;)

dyea irdina said...

manusia tanpa emosi jd la golongan tutttttttttttttttttt...tp klu over emo..menyusahkan dan menyakitkan ati orng lain plak..

Arpiiz said...

kalau takde emosi jadi macam zombi la..

Suara Kalbu said...

thanks kak liza,

Emosi tu penting, diluahkan secara lisan atau tulisan, asalkan tidak menimbulkan kekacauan bahasa dan perasaan ..biarlah hati pendam sendirian dan insan lain seperti akak sudi menjadi teman untuk membaca keluhan...

Liza @ Adzriel AB said...

Eyrique Ettiqaz : Emo tetapi rileks.. *(^_^)*

Liza @ Adzriel AB said...

Sofya : setuju dgn sofya

Liza @ Adzriel AB said...

Ayuni : nanti jadi gaduh pulak ye..

Liza @ Adzriel AB said...

Puan Kutu : betul tu

Liza @ Adzriel AB said...

dyea irdina : panjang tuutnya tu.. he..he..

Liza @ Adzriel AB said...

Arpiiz : otak! otak! zombi kg pisang ye??

Liza @ Adzriel AB said...

Suara Kalbu : akak sudi aje selagi berkesempatan... Insyaallah..

Hafriz Mohamad said...

emosi itu normal ler.. cume die bleh jd abnormal. so, kne la pndai2 utk normalkn ia balik.. ^_^

Hafriz Mohamad said...

emosi itu normal ler.. cume die bleh jd abnormal. so, kne la pndai2 utk normalkn ia balik.. ^_^

Aku Ibu Muda said...

hari ni dah tamat sesi emo..nak bergumbira pulak....haha