iklan

Followers

Pages

Wednesday, 20 April 2011

Beratnya abang ni!

Kisah di rumah mak aku, Jengka 16 kat Pahang pada 17 April 2011..

Abang! Bangun laaa..


Berat betul abang ni


Dah...malas nak layan abang! Arif pergi minum tempat lain lagi bagus!

Obes betul anak aku sorang ni! Nak kena buat sesuatu ni!
Bayangkan 85kg dengan ketinggian 158cm pada usia 13 tahun.. Bahaya oii!

15 comments:

Eyrique Ettiqazz. said...

kalah EE yg tua bangka ni...nyaris still slim lagi..hehe..tapi sokong sgt usaha kerajaan melarang penjualan nasi lemak,mnmn berkarbonat dan makanan ringan kat kantin...tu la sbb obesity...plz suruh dia kuruskan bdn bhy...berat x seimbang dgn tinggi..

Nurul Aula said...

hahaha cute ok!! takpe yang penting usaha taw!! teruskan usaha arif haha

shah-kayrul said...

sian tengok si adik gigih nak angkat abang...kena kawal pemakanan si abang nie kak. Takut lain penyakit plak muncul

Liza @ Adzriel AB said...

Eyrique Ettiqazz. : tua sgt ke EE? he..he..

Liza @ Adzriel AB said...

Nurul Aula : abg dialah kena usaha slimkan diri

Muhammad Burn said...

ahaha... klako2...

Liza @ Adzriel AB said...

shah-kayrul : mmg risau. sekrg selalu suruh minum air masak banyak & cantas sikit makanannya.

diana said...

memang bahaya kak..
takut tak turun sampai dah besar nanti je..
kena bertindak cepat ni..

Asterisk Boutique Administrator said...

kihkihkih.. lawak giler la gambar ni...

LiFe KaMi said...

macam drama pula..hehe
comel dua2..
berat lebih org dewasa..
kena nasihatkan dia jgn makan yang berlemak..

Asterisk Boutique Administrator said...

hehe... susah nak nasihat sebab dia selalu lapar... kalau tak makan, buat muka seposen... kan kak ija... hihi...

tapi amirul ni tiap kali makcu jumpa, makin di pam pam... macam belon la... same la asyikin pun... hihi...

kak ija, letaklah gambar amirul + asyikin berdua.

Aishah excluded sebab not as big as amirul & asyikin... hihi... arif & azri lagi la very small :-P

S..U..D..@..I..S said...

kena usaha gigih mak ayah juga kan..
budak2 bukan tahu lagi kesan obes....

ummiross said...

ummi pun suka gambar ni, dua2 comei, abang kena diet skit tp still comei, mmmuah! sayang dua2...

ardinihumaira said...

mari kita pakat diet hehe

cantekk said...

ya Allah....
nape smg sgt ni,,,
akak kna kurangkan hidang mknn yg byk karbo..
gud luck tau,,
n jgn sll sgt baham junk food..
;)