iklan

Followers

Pages

Friday, 8 April 2011

Sedap di lidah, dekat di hati haruslah dikongsi

amboi...romantisnya gambar berdua. Pokok tulip tu tak ada ke?

Pertama kali penyertaan sitiezahim dalam segmen aku. Masih dalam segmen keempat. Jauh datangnya namun dekat di hati. Jika dulu selalu aje dia jadi silent reader blog ini, sekarang dah peramah sikit. Pemalu orangnya... dengan Kak Liza memanglah kena usik siapa yang pemalu ni.

Sangat menarik akan ketiga-tiga entry yang ingin dikongsinya. Ada rasa yang sedap, persahabatan yang terpahat di hati dan perkongsian yang seharusnya di beri.

Jom... jenguk-jenguk apa yang syahdu tu?? Harus korang terjah!

5 comments:

sekamar rindu said...

salam..

memang sangat romantis..:)))

kak..tq singgah blog sr

Anati Soki said...

jum terjah!!! yeaaah

sitiezahim said...

hihihi time kasih kak..
p/s: pokok tulips taderk pasal tak tumbuh lagi masa tuh..:P

arep_lockermonth said...

huhu~teringin nak ade banner bergmbr la plak!!hehe

arepnakbebel: sape nak tempah tiket??

Asterisk Boutique Administrator said...

Siti, gambar korang 4 beranak dekat taman tulip tu memang cantik sangat...