iklan

Followers

Pages

Tuesday, 12 April 2011

Soya panas dengan vitamin baik punya!


Ini youtube dapat dari facebook pagi ni. Kalau dalam ni kata setiap bungkusan soya perempuan ni akan ludah ke dalamnya. Eeeewwww... yarrghhh!

Tapi bila depa tanya pada perempuan ni katanya dia hembus untuk kembungkan nak bagi sejuk. Tapi secara logiknya cukup sejukkah dengan satu hembusan? Kalau hembus saja pun sanggupkah korang minum. Hembus pun dah boleh mencipta bakteria. Dah tu bau nafas orang ni berbeza-beza pulak. Ish..otak aku fikir lain dah ni. Gosok gigikah dia...ha..ha.. Korang boleh fikir sendirilahkan.

Lokasi kes ni di Bandar Baru Bangi, Seksyen 1 berhampiran Maybank katanya. Berdekatan stesen minyak Shell yang pertama di sini. Ini memang tapak awal penduduk Bandar Baru Bangi. Laluan aku jalan kaki nak pergi kerja zaman-zaman kerja Hitachi Elektronik dulu ni.

Boleh le baca komen-komen di ruang youtube. Kalau dia tak meludah pun, menghembus ke dalam plastik tu bukanlah tindakan yang betul. Boleh kena saman ni sebab tak jaga kebersihan. Silap-silap tak de pasport sebab orang Palembang katanya.

9 comments:

Anonymous said...

apa tindakkan seterusnya..,kak nanti bagitau next entri jebon tu ada berniaga lagi ke tak..kurang ajar punya species.

not irene said...

macam ni pon boleh kan...

memyselfandnotirene

ardinihumaira said...

eeeiiiwwww geli.. jangan beli

ummiross said...

eee..jahatnya perangai, menganiaya pembeli, memang tak boleh dimaafkan, kalaulah dia ada penyakit spt TB ke apa, tak ke parah...

mama tims said...

ish ish...sabo jela..takde kesedaran sivik langsung..

manueng said...

sy tgk video ni sambil ketawa... lawak pulak rasa bila dengar suara org yg rakam video ni macam emo je...yg kwn dia pun sama...haha~


tp mmg tak lalu la nak minum kalau dah penjualnya buat gitu...huhu

LilyGrynn said...

Oh, alahai...

Belum tengok youtube baru baca aje kat entry ni dah terasa nak muntah terbelahak. Ewww, tak sanggup ler! Walaupun setakat hembus bagi kembung ke apa, idaklah den nak cuba2 menerai air soya nih!

Asterisk Boutique Administrator said...

Ish... tentula tidak... gelilah... hihi...

Puan Kutu said...

emm emalam tgok jugak kes nie kt blog sapa ehh lupa..kt fb pun ada.walaupun tak ludah tp mmg geli..