iklan

Followers

Pages

Monday, 11 April 2011

Baru empat je!

Terima kasih kat depa ni yang sudi join mana-mana SEGMEN AKU dari 1 hingga 4. Terutama manueng lah, belum miss mana-mana segmen lagi setakat ni. So kalau ada antara korang yang nak buat segmen, boleh ajak diaorang ni join sama.


Lepas ni ada nak buat Segmen ke 5, ada yang nak join tak?

8 comments:

Aku Ibu Muda said...

ada....saya!

now dah free sikit...hihii..so, bleh la nk join segmen kak liza :)

Daddy Ziyyad said...

buatlah segmen ke 5 pulak..sebab saya tak pernah join segmen2 sebelum ni

Daddy Ziyyad said...

buatlah segmen ke 5 pulak..sebab saya tak pernah join segmen2 sebelum ni

Puan Kutu said...

rajin akk buat segmen,tak berkesempatan nk join lg..tgh sibuk mengemas.hehe..

diana said...

rajin betoi..
saya ni tak reti nak memikir segmen apa nak buat..
betapa tidak kreatifnye saya..
hahah

MumMe said...

mumme pun ader...hehehe...

manueng said...

hehe...sempat lg tu promote sy...terima kasih...hehe ;)


kalau takde aral melintang, mmg sy akan join segmen2 sini...ye la kan...nak buat segmen belum mampu...so kite meriahkan segmen2 rakan2 blogger je la...hehe ;)

Sofya said...

terima kasih kak.. insyallah kita sama2 lah warnai dunia blog kita kan..