iklan

Followers

Pages

Thursday, 14 April 2011

Mak buyung juga yang menang!



Sempat beberapa minit je aku tanya soalan ni kat entry INI, mak buyung ni jugak la yang jawab dengan pantas dan tepat sekali! Jawapannya : Manueng!!

Tahniah LilyGrynn...

Nah! Ambil duit buat isi minyak kereta. Lepaslah untuk sehari kot! Seronok-seronok je! He..he..!

Tak padan dengan mabuk loya ye! Semangat betul dia nak menjawab! Mesti baby nanti bijak macam mak dia. Aminnnnn!

Meh la Lily! Tinggalkan no akaun dengan nama penuh kat ruang komen ni. Jangan risau! Kak Liza tak akan publish komen tu!

6 comments:

LilyGrynn said...

Applause! Applause! Applause!

Hah, kuat sikitlah tak dengar!

Nak kena buat ucapan ke mcm celebrity menang award tu????

Bukan apa sejak dua menjak ni tetiba gian tenet..tu yang dok menyibuk kat sini selalu...

Thanks! I lap you!

LilyGrynn said...

Betullah tu...sayalah tu...tak syak lagi...

Bolos satu rahsia...ssshhhhhh!!!!

manueng said...

aiseh...rugi tak buat dua akaun blogger...kalau tak boleh join...hehe =p

LilyGrynn said...

Thank you sekali lagi. Sekarang tengah fikir camna nak keluarkan duit RM10 tu? Hehehehe..... Alah, kak saya guna duit RM10 saya dululah isi minyak. Malu nak gi ATM ler..keh3x

Daddy Ziyyad said...

lepas makan McValue meal mekdi ..:P

Akmal Ezzah Alias said...

tahniah mak buyong!