iklan

Followers

Pages

Tuesday, 19 April 2011

Anggota badannya tidak sempurna

Hampir menangis aku melihat youtube ni. Harap korang pun ambil iktibar juga. Bukan sekadar kasihan pada insan ini tetapi kasihani juga diri sendiri yang sempurna anggota badan tetapi tidak sempurna amalan solat kita dan lainnya.

terima kasih pada tuan blog INI yang sudi share di youtube


8 comments:

AizA said...

SUBAHANALLAH... xsempurna tapi rajinnya...
remaja zaman sekarang banyak yg sempurna anggota... tapi yak ampun... malas yak amat....

Liza @ Adzriel AB said...

AizA : mengingatkan diri sendiri juga yg selalu lupa nak bersyukur.

mama tims said...

kak liza,saya dah tgk video ni semalam kat fb..sgt bersyukur pada Allah dkurnia akal fikiran dan anggota yg sempurna begitu juga dgn anak2..subhanaallah..

AL-QASSAM said...

Allahuakbar.. Sesungguhnya setiap manusia telah diberi kehidupan masing2. tetapi manusia tetap tidak bersyukur dengan apa yang ada.

ardinihumaira said...

SubhanAllah...
:')

S..U..D..@..I..S said...

keinsafan dan kesyukuran..

kyo_9 said...

segan dengan diri sendiri apabila melihat video nih.. Allah Maha Besar..

Reena said...

sedihnye....!!!...