iklan

Followers

Pages

Sunday 3 April 2011

BLOG NI AKU RASA PATUT POPULAR LAA ..


Ada yang nak join... cepat! Tengah malam ni tutup segmen! Klik SINI

Antara 5 blog yang aku rasa patut popular :


Aku jatuh cinta dengan blog-blog ni semasa kali pertama aku jenguk. Gaya bahasa jelas dan menarik. Tidaklah mengarut atau melalut sangat. Setiap entry mereka itu ada sesuatu yang bermakna ingin mereka sampaikan.

Aku perasan ramai yang akan kerap ke blog kita bila rajin up-date. Jenis entry tu tak boleh nak katalah kerana minat masing-masing itu berbeza. Tetapi tentu ramai yang maklum jika blog itu berat loadingnya akan susahlah orang nak datang semula.

Kenalah rajin promote blog sendiri sama ada dengan blogwalking, di facebook, twitter dan join segmen-segmen blog lain. Hormati sesama blogger.

Populariti blog penting jika ada pendapatan yang ingin dijanakan dari blog itu, ada ilmu yang ingin disebarkan ke serata tempat, ada dana yang ingin dikumpul untuk kebajikan.

11 comments:

Unknown said...

terima kasih
sebab pilih blog saya yang
cikai tu..
hahahaha...

Liza @ Adzriel AB said...

diana : mana ada cikai. ada isi blog tu..

Fariq Jalil said...

yela.. mentang2 kawan blog baru je.. takde sape nak pilih.. :mrajuk..

ngeh.. gurau2 je.. haha.. kawan setuju ada antara blog kat atas tu patut popular.. tak nak ckp siapa.. kang dia kembang idung sampai sok subuh. :p


latest -
[Part 1] FariqScorpio Pindah Rumah Baru

Unknown said...

liza--
wah....sempat join segmen ben yer..
tapikan...ayu pun kalau ada kesempatan ayu akan join

but, hujung minggu pelanggan citarasa rinduan ramai,.tak terkejar segmen ben

FadhDeela said...

dila xde ke kak??huhu :( hihi gurau jer :P

Meh sini: Picnic kat Hulu Yam!!

sini jugak: Seri Bayu Meninggal Dunia!!

Liza @ Adzriel AB said...

Fariq : jgn merajuk... akak tak kira blog baru atau lama, asal best je isinya kira nak datang selalu dah.

Liza @ Adzriel AB said...

Citarasa Rinduan ; itu pun jenuh juga dengan kadang2 baby dok kat riba. itu yg dapat join pun agak lewat. seronok2 aje.

Liza @ Adzriel AB said...

fadhdeela : deela tetap di hati kak liza.

Hanis Azla said...

Thanks akak kerana pilih blog saya.. terharu sgt ni.. dgn isi entry dan penyampaian akak yg bersahaja dan menarik, blog akak pun patutnya popular.. melihat pertambahan follower akak buat saya tumpang gembira.. All the best akak..

Liza @ Adzriel AB said...

Hanis Azla : itupun kak liza belum habis explore blog hanis lagi. banyak isi lagi tu.

Siti Hajar Masri said...

terharunya..terima kasih byk2..:)