iklan

Followers

Pages

Saturday 2 April 2011

Jom ke Pesta Buku 2011 Bangi

Pagi ni Aishah ada kelas tambahan free je sampai tengahari anjuran sekolahnya utk persediaan PMR. Tengahari nanti Asyikin dan Azri pula di sekolah rendah mereka. Yang ini kena bayar le RM50 sebulan setiap seorang. Maknanya susah sikit le nak buat aktiviti jauh-jauh pada hari Sabtu.

Tapi pagi ni teringin pulak aku nak breakfast kat Mc D. Pengaruh Ujang le ni yang suka sangat breakfast kat Mc D. Aku plan nak bawa Asyikin dan Azri ke Pesta Buku di Kompleks PKNS, Bandar Baru Bangi sebenarnya. So sajalah nak bermanja-manja dengan hubby suruh belanja Mc D pagi-pagi ni. Jangan jealous ye Ujang, akak tak payah pakai kupon pun. Free je pakai sponsor.

PESTA BUKU 2011
Bangi Bandar Ilmu 2011
Kompleks PKNS Bangi
Tarikh : 31/03/11 ~ 10/04/11
Masa : 10 pagi ~ 10 malam
Diuruskan oleh : Galeri Buku Syabab

Jomlah kita pergi ramai-ramai. Ada banyak aktiviti yang bakal menanti. Ujang bolehlah ronda-ronda dengan Yana... dekat dah! Hanis Azla pun mesti pergi ni. Dah dekat sangat dengan rumah.

5 comments:

Puan Kutu said...

tak boleh pegi sbb jauh..:)apa pun enjoy yer..

Hanis Azla said...

wah breakfast di mc d yer pagi ni kak.. saya dah pergi pesta buku tu malam jumaat lps.. okeylah juga.. hari ni Han pun ada tuisyen di sekolah.. saya dan mak ada kelas tafsir di surau... TH ada wedding + anak2 kelas swimming di putrajaya.. hari yg padat ni kak.. he..he.. have a nice weeekend yer kak..

Ibu Muda 30series said...

Wahh...bestnya ada pesta buku...tp tak dpt gi...wani dah simpan bajet untuk pesta buku antarabangsa hujung bulan ni :)

Liza @ Adzriel AB said...

Puan Kutu : tak pe ... pandang dari jauh je la.. he..he..

Liza @ Adzriel AB said...

Hanis Azla : Mc D sebelah kompleks PKNS tu juga. lepas tu jalan kaki je la ke pesta buku.